Caudillo Oy

  • Etusivu
  • Markkinointiviestintä
    • Oletko kartalla!
    • Urheilumarkkinointi
      • Suomen Golfliitto – #24hGolf
      • WCup & NOC 2009
      • Salo-Jukola, 2006
      • Coca-Cola Golf, 1995 – 2005
    • TV – Salo Jukola & Ten Years Production
    • Autoalan markkinointia
  • Osa-aikaisuus
    • Suomen Golfliitto – #24hGolf
    • Teuvan kunta
  • Koulutus
    • Suupohjan ammatti-instituutti
    • Salon Seudun Aikuisopisto
  • Yhteystiedot
    • Yhteydenotto
    • 25 v. Caudillo Oy 1994 – 2019
    • Linkit

Markkinointicaset

Caudillo Oy tuottaa tarvittavan materiaalin joko itse tai käyttää alansa asiantuntijoita apunaan. Yritys on toiminut menestyksekkäästi yhteistyössä monien valtakunnallisestikin merkittävien alansa ammattilaisten kanssa – oli sitten kyseessä printti-, ääni-. still/videokuva- tai jokin nykypäivän sähköinen materiaalin tuotanto. Samoin mediaverkostosta löytyvät alan ammattilaiset niin lehti-, paikallisradio-, internet- tai vaikka tv:n mainos- tai ohjelmatuotantoon valtakunnan kanaville. Materiaalia tuottavat alan arvostetut – oikeanlaista pelisilmää omaavat – ammattilaiset.

Hyvä verkosto vaatii kuitenkin asiakkaan tilanteeseen paneutuvaa analyysiä. Ilman sitä oikean toimivan ratkaisumallin löytyminen on vaikeaa. Seuraavassa muutamia esimerkkejä Caudillo Oy:n toiminnasta – niistä jalan jäljistä – ja sitä kautta valittujen ratkaisujen ja verkostojen aikaansaannoksista. Osa caseistä on esitelty myös pääsivustolla Urheilumarkkinoinnin, Messujen tai Muuta – otsakkeiden alla.

Lempäälän Hammaslääkäriasema (2010 -)

Asiakas: Lempäälän hammaslääkäriasema ky, toimitusjohtaja Klaus Niskanen
Markkinointikonseptin rakentaminen sekä siihen tarvittavien materiaalien hankinta

Veljekset Leino Oy (2010 -) www.leinokiinteistot.fi

Asiakas: Veljekset Leino Oy, toimitusjohtaja Timo Elonen
Veljekset Leino Oy:n omistamien Kiinteistöyhtiöiden markkinoinnin suunnittelu, ensin kokonaiskuvan tilannekartoituksesta graafisten ohjeiden kautta koko markkinointiviestinnän ilmeen ja strategian muuttaminen kilpailutilanteeseen sopivaksi.
– yritysinfon (35 s.) kokoaminen sisältäen laajemman alan tilannekatsauksen
– markkinointistrategian laadinta
– yrityksen markkinointi-ilmeen uudistaminen, esitteet (596 kt PDF-tiedosto), www.leinokiinteistot.fi ym.
– Leinokiinteistöjen palvelukonseptin luonti ja  tuotteistus
– Uusien asiakkaiden hankita Salon talousalueen ulkopuolelta ja siihen tarvittava henkilöstökoulutus ja ohjaus

Yhteistyössä mm.: Hurraa,, Resultfellows ja valokuvaaja Jari Tuomi

Teuvan kunta, Teuva (2008 -) www.teuva.fi

Teuvan kunta laatii yhdessä paikallisen yrittäjäjärjestön kanssa kunnan elinkeinostrategian. Elinkeinopoliittisessa toimikunnassa on päädytty jatkaa prosessia markkinointistrategian laadintaan, jossa paino olisi koko Teuvan – ei vain kunnan – markkinoinnilla. Markkinointistrategian laadintaprosessi I-vaiheessa, II-vaiheessa sen jalkauttaminen ja III vaiheessa erillisiä jalkauttamista tukevia toimia kuten Sauna-ajojen ja Fin 5 kehittäminen.

Asiakas: Teuvan kunta, kunnanjohtaja Veli Nummela

Toiminnan elementit:
Vaihe I:
– Teuva-visio 2012 ja tavoitteiden kartoitus sekä mahdollisten resurssien kartoitus –  mitä kukin haluaa?
– Markkinointisuunnitelma eli tavoitteet kohderyhmittäin – Ihmisiä puhuttelevien positiivisten asioiden kerääminen Teuvasta eri näkökulmista.
– Mediakanavien kartoitus ja voimien yhdistäminen – toimenpideluettelon muotoutuminen.
– “Teuva Trossaa…” huumorilla -projekti – esimerkkimallin tuotteistaminen
– Markkinointistrategian laatiminen ja viimeistelytyön tekeminen yhdessä työryhmässä.

Vaihe II:
– Laajempi “Teuva Trossaa…” -tarinoiden tuotteistaminen
– Toteutuksen suunnittelua, koulutus ja tuki
– Yrityskohtainen tarpeiden mukainen räätälöinti halukkaille.
– Projektin II vaiheen lopputuloksen syntyi Euroopan maaseudun kehittämisen maatalousrahaston hanke “Eurooppa investoi maaseutualueisiin”. Tämän Leader-hankkeen tehtävänä oli kouluttaa sosiaalisen median työkaluja jota voidaan hyödyntää kansalaisjournalismia Teuvalla ja Suupohjan alueella. Samalla rakennettiin ja koulutettiin koko Teuvan eri toimijoiden yhteinen ja yhdessä ylläpitämä markkinointi- ja tiedottamisen oma media www.teuvaon.fi  web 2.0 sivusto.
Tämä sivusto palvelee kuntalaisia, eri sidosryhmiä ja samalla myös Teuvan ulkopuolisia tahoja viestimällä mitä mielenkiintoista Teuvalla kulloinkin tapahtuu.
Projektissa mukana mm. Teuvan kunta, TEAK, Itive,

Vaihe III:

– Vielä komiampi Teuva -hanke rakensi 2012 mm. Teuvan Rivakan, Närppes Oriestering klubin ja Suunta-Jurvan   Teuvan Parrassa pitämään valtakunnalliseen FIN 5 -suunnistustapahtumaan ja Teuvan Sauna-ajoihin omat work shopit joiden tarkoituksena oli sparrata toimijoita (Fin 5 Rivakkaa ja Teuvan Yrittäjiä ja Sauna-ajojen organisaatiota) ymmärtämään tapahtuman volyymit ja suurten väkijoukkojen tuomat mahdollisuudet ja haasteet.

Yhteistyössä Oy LTT Ltd APPAJEEn kanssa, TEAK,

 

Kauhajoen kaupunki, Kauhajoki 2011,  www.kauhajoki.fi

Asiakas: Kauhajoen kaupunki, Sirpa Autio markkinointiviestinnästä vastaava
Kick Off -tilaisuuden järjestäminen kaupungin johtoryhmälle ja valitulle uudelle markkinointiviestinnän ryhmälle. Esitellä ryhmille nykypäivän markkinointiviestinnän kuvaa sosiaalisesta mediasta, diginatiiveista ym. uusista haasteista joita ryhmien tulisi huomioida kaupungin markkinointiviestinnän kehittämisessä.

Yhteystiedot

Jari Laakkio
jari.laakkio (at) caudillo.fi

Caudillo Oy
Office   Innomo
Örninkatu 15 B 222
FIN-24100 Salo

HQ  (mm. laskutus)
Keinupuunkatu 12
FIN-24260 Salo
www.caudillo.fi

Caudillo Oy

office Örninkatu 15
FIN 24100 SALO

HQ Keinupuunkatu 12
FIN 24260 Salo (postit, laskut ym.)

Yhteystiedot

[email protected]
+358 500 780 070

Copyright © 2021 · CAUDILLO - Expertice in problem solving · www.caudillo.fi · +358 500 780 070 · Örninkatu 15, 24100, Salo, Finland