Caudillo Oy

  • Etusivu
  • Markkinointiviestintä
    • Oletko kartalla!
    • Urheilumarkkinointi
      • Suomen Golfliitto – #24hGolf
      • WCup & NOC 2009
      • Salo-Jukola, 2006
      • Coca-Cola Golf, 1995 – 2005
    • TV – Salo Jukola & Ten Years Production
    • Autoalan markkinointia
  • Osa-aikaisuus
    • Suomen Golfliitto – #24hGolf
    • Teuvan kunta
  • Koulutus
    • Suupohjan ammatti-instituutti
    • Salon Seudun Aikuisopisto
  • Yhteystiedot
    • Yhteydenotto
    • 25 v. Caudillo Oy 1994 – 2019
    • Linkit

Messut

Caudillon jalanjälkiä on voinut seurata vuodesta 1997 alkaen monilla golf- ja liikuntamessuilla esimerkkinä Sportexpon Golftapahtuma. Caudillon organisoimaan Coca-Cola Golfin osastoon tutustu n. 15.000 kävijää (1999). Messujen aikana Coca-Cola Golfiin tekniikkarataan osallistui tuhatkunta nuorta.

SWINGI 2003 messut Helsingissä

Tilaaja
Helsingin Messut Oy (Wanha Satama)

Tavoite
Luoda messujen nuorisomaailmaan yleisöaktiviteetti

Toteutus
a) 3 -rastinen golfin tekniikkarata
b) laji- ja tuote-esittelyt

SPORTEXPO / GOLFEXPO – MESSUT HELSINGISSÄ

Tilaaja
Suomen Messut  ( 1997 – 2002 )

Tavoite
Rakentaa SPORTEXPO-messujen golfosaston yleisöaktiviteetti

Toteutus
a) 3- rastinen golfin tekniikkarata
b) “Tähtien kisa” jossa eri alojen tunnetut henkilöt kisailivat nuorisogolfin nimissä
c) laji- ja tuote-esittelyt
d) yleisöveikkaus

Tulos
esim.
1998 SportExpon n. 32 000 kävijästä n. 15.000 ilmoitti tutustuneensa osastoon ja n. 1 000 henkilöä pelasi radan läpi n. 1 600 osallistui osaston omaan messukyselyyn

Yhteistyökumppanit
Suomen Golfliitto, Coca-Cola, Golfpiste.com, Nike, Nokia, Pohjola, Top Flite

Messujen käytännön toteutuksessa ovat olleet mukana Helsingin Nuorisoasiainkeskus ja Helsingin Golfklubin edustusjuniorit.

GOLF-Messut Turussa

Tilaaja
EK-Messut Oy 2002 (Markkinointi Indmark Oy 1999-2001)

Tavoite
Luoda Golf-messujen yleisöaktiviteetti

Toteutus
a) 3 -rastinen golfin tekniikkarata
b) laji- ja tuote-esittelyt
c) yleisöveikkaus

Tulos
Vuonna 2000 n. 600 henkilöä pelasi radan läpi n. 900 osallistui osaston messukyselyyn

Yhteistyökumppanit
Suomen Golfliitto, Aura Golf, Coca-Cola, Golfpiste.com, Nike, Nokia, Pohjola, Top Flite, Mainoslahjat.com

VEIKKAUKSEN ASIAMIESRISTEILY M/S CINDERELLALLA

Tilaaja
Veikkaus Oy

Tavoite
Esitellä ja tuoda golfaiheisia elämyksiä Veikkauksen asiamiehille M/s Cinderella -laivalla

Toteutus
a) 2-rastinen golfin tekniikkarata Konferenssi-kannella
b) “Tähtien golfkisa” Cinderalla laivan suuressa ravintolasalissa pääjuhlassa
c) yleisöveikkaus, Tulos: 1999 n. 200 henkilöä kokeili n. 900 tutustui osastoon

Yhteistyökumppanit
Suomen Golfliitto, Veikkaus, taiteilijat Eino Grön ja Jukka Laaksonen

Yhteystiedot

Jari Laakkio
jari.laakkio (at) caudillo.fi

Caudillo Oy
Office   Innomo
Örninkatu 15 B 222
FIN-24100 Salo

HQ  (mm. laskutus)
Keinupuunkatu 12
FIN-24260 Salo
www.caudillo.fi

Caudillo Oy

office Örninkatu 15
FIN 24100 SALO

HQ Keinupuunkatu 12
FIN 24260 Salo (postit, laskut ym.)

Yhteystiedot

[email protected]
+358 500 780 070

Copyright © 2021 · CAUDILLO - Expertice in problem solving · www.caudillo.fi · +358 500 780 070 · Örninkatu 15, 24100, Salo, Finland