Klassinen haaste

- Yrityksesi tarvitsee myynnin ja markkinointiviestinnän kehittämiseen asiantuntijaa muutamina päivinä silloin tällöin.
- Kustannuksia pitäisi säästää, eikä saisi palkata uusia, kokopäivätoimisia työntekijöitä.
Ota yhteyttä! Keskustellaan tarpeistasi ja etsitään juuri sinun yrityksellesi sopiva ratkaisu. Osa-aikaisen asiantuntijaresurssin hankkiminen yrityksesi käyttöön saattaa olla taloudellisesti fiksuin teko pitkiin aikoihin. Ota niskalenkki kustannuksista, luota Caudilloon.
Näin hankit osa-aikaisen asiantuntijaresurssin yrityksesi käyttöön tarpeittesi mukaisen jolloin kustannukset ovat hallinnassasi!
Toinen klassinen haaste
- Uusia markkinointikanavia tulee – mitä ja miten niitä pitäisi käyttää?
- Yrityksen myynninedistämistä pitäisi modernisoida ja tehostaa?
- Mistä meidän pitäisi aloittaa?
- Minun aikani ei riitä kaikkeen. Kuka johtaa projektia?
Ota yhteyttä! Mietitään yrityksesi myynnin tehostamiseen tarvittavia nykypäivän keinoja. Voimme suunnitella resurssiesi mukaisen määräaikaisen kehityspaketin. Näin hankit projektiasiantuntijat vain tähän tarpeeseen, et loppuelämäksi. Caudillo – ja tiedät mitä saat!
Näin hankit projektiasiantuntijat vain tähän tarpeeseen – et loppu elämäksi ja tiedät mitä saat!
Esimerkkejä
Suomen Golfliitto “24 h junnugolfille” -projekti (2014- 2016 !)

Suomen Golfliiton henkilö- ja osaamisresurssit ovat rajalliset. Uudessa 24h-projektissa tarvittiin tekijää muun muassa tapahtuman tuotteistamiseen, valtakunnalliseen lanseeraamiseen, jatkokehittämiseen, operatiiviseen pyörittämiseen, yhteistyökumppanuuksien rakentamiseen, seurantaan ja raportointiin sekä yhteistoimintaan Poliisihallinnon kanssa.
Poliisihallinnon lupa saatiin 15.5. 2014 ja mukaan tapahtumaa osallistui 25 seuraa ympäri maata. Tuloksen n. 100.000 € seurojen juniorityön hyväksi. 2015 tavoitteena on tuplata sekä seurojen määrä, että kokonaistuotto n. 250.000 €. Isossa kuvassa haaveena on lähivuosina n. 500.000 € vuosituotto. (golf.fi/24h/info) Tapahtuman hastagi #24hGolf oli 24.6.2014 Suomen 9. käytetyin. Lisäinfoa aiheesta
Teuvan kunta, markkinointistrategia (2008 – 2012)
Teuvan kunta laatii paikallisen yrittäjäjärjestön kanssa kunnan elinkeinostrategian. Elinkeinopoliittisessa toimikunnassa päätettiin jatkaa prosessia ja laatia markkinointistrategian laadintaan, jossa paino olisi koko Teuvan – ei vain kunnan – markkinoinnilla. Ensimmäisessä vaiheessa laadittiin Markkinointistrategia joka toisessa vaiheessa jalkautettiin. Kolmannessa vaiheessa jalkauttamista jatkettiin erilaisilla tukevilla toimilla. Esim. Sauna-ajojen ja Teuvan Fin 5 kehittämiset. (teuva.fi)

Asiakas: Teuvan kunta, kunnanjohtaja Veli Nummela (Velin blogi)
Palkittiin kuntamarkkinoinnin hopeamitalilla keväällä 2012 (linkki)